מכבי מרחיבה את השירות במרחב בני ברק

    עפר גדנקן No Comments on מכבי מרחיבה את השירות במרחב בני ברק

    שעות המעבדה הורחבו בשני מרכזים רפואיים ונוסף שירות ייחודי של רופא שבת
    בתמונה: מר דניאל ברמן ראש מחוז המרכז ור' ברוך שטרן מנהל מרחב בני ברק במכבי

    22:29
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on ממובילי הטבח: צה"ל חיסל בכיר בג'יהאד האיסלאמי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מכבי ממשיכה להתרחב ולספק שירותי בריאות מתקדמים ומותאמים לחברים, כאשר בימים אלה הורחבו שירותי המעבדה בשני מרכזים רפואיים בבני ברק ונוסף שירות ייחודי של רופא שבת במרפאת קרית הרצוג. למכבי כיום ישנם 242 רופאים מומחים ברחבי העיר, המעניקים שירות מקצועי בזמינות גבוהה לחברי מכבי. מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן: "מכבי מחויבת לסטנדרטים הגבוהים ביותר של השירות הרפואי ופועלת כדי להרחיבם ולפתחם באופן תמידי".

    מכבי שירותי בריאות מוסיפה להתרחב עם שירותים בהתאמה מרבית לצרכי האוכלוסייה. בימים אלה הורחבו שעות הפעילות של המעבדה במרכז הרפואי ברחוב רבי עקיבא, וכן במרפאת קריית הרצוג. מעתה יפעלו שירותי המעבדה במרכז הרפואי רבי עקיבא בימים א'-ה' בין השעות 7:00-12:00 ובימים א'-ד' גם בשעות אחה"צ בין 16:00-18:00, כאשר המרפאה ברחוב צבי הרלינג בקריית הרצוג תספק שירותי מעבדה בימים א'-ה' בין השעות 7:30-10:30. הרחבת שעות הפעילות של המעבדה תאפשר זמינות גבוהה יותר לבדיקות מעבדה מגוונות ותספק מענה מותאם לצורך העולה מהשטח.

    בנוסף, החל משבוע זה יעמוד לשירות החברים בקריית הרצוג והסביבה רופא שבת שיטפל במקרים דחופים במהלך השבת. רופא השבת יעניק שירות מכניסת השבת עד השעה 22:00 בערב, ובשבת משעה 11:00 עד 17:30. שירות ייחודי זה מאפשר רוגע גם בשבת, עם ידיעה שכל מקרה הדורש התייחסות דחופה במהלך השבת יוכל לקבל מענה מקצועי סמוך לבית בטווחי זמן רחבים לאורך השבת. רופא השבת ימנע את הצורך להרחיק למוקדי רפואה דחופה בעיצומה של השבת, ויספק את המענה הדרוש לתושבים חברי מכבי באזור קריית הרצוג.

    שירותי הבריאות של מכבי בעיר בני ברק נמצאים בתהליך מתמיד של התפתחות והתרחבות לטובת התושבים. כמחצית מתושבי העיר בני ברק הינם חברי מכבי, ולכן פיתוח תמידי של השירותים הינו חלק בלתי נפרד מהמחויבות של מכבי כארגון בריאות מוביל. באופן בלעדי, למכבי בבני ברק 242 רופאים מומחים המעניקים שירות מקצועי ומסור בזמינות מרבית ובהלימה תרבותית לאופי האוכלוסייה.

    ראש מחוז המרכז, מר דניאל ברמן: "הרחבת השירותים בעיר בני ברק הינה חלק אינטגרלי מתפיסת השירות של מכבי, הרואה לעצמה את הזכות והחובה להוביל שירותי בריאות מתקדמים בהתאמה מרבית לאורח החיים. אנו פועלים כל העת כדי למלא את מחויבותנו על הצד הטוב ביותר".

    מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן: "מכבי מחויבת לסטנדרטים הגבוהים ביותר של השירות הרפואי ופועלת כדי להרחיבם ולפתחם באופן תמידי. תושבי בני ברק מקבלים את השירות המיטבי ביותר, ולכן אנו פועלים כל העת על מנת להרחיב את השירותים ולבצע שדרוגים בהתאמה לצורך העולה מן השטח. מכבי תמשיך לפעול כדי להבטיח את שירותי הבריאות האיכותיים, המסורים והמקצועיים ביותר".

     



    0 תגובות